my life

my life

Followers

Popular Posts

Friday, October 14, 2011

我等你的18个理由和不等你的1个理由 (copy)















✿ 好东西必须让大家知道 



我等你,因为我忘不了你。
我等你,因为我喜欢上了你。
我等你,因为我满脑子全是你。
我等你,因为你让我心痛过。
我等你,因为我舍不得放下你。
我等你,因为你让我的生活充满了阳光。
我等你,因为你是第一个我最想等的人。
我等你,因为我不想你为难。
我等你,因为你的情绪可以左右我。
我等你,因为我已经习惯了听你的话。
我等你,因为我的心让我去等。
我等你,因为我们有约定。
我等你,因为我从不认为你在耍我。
我等你,因为我从没把你跟坏人画等号。
我等你,因为这短短几天的回忆。
我等你,因为我很傻。
我等你,因为我不想逃避我的心。
我等你,因为我有等你的权利。



我不等你。因为在你心里我连朋友都不是......










i wanted be everything for you, and you were my everything.. 
but i think that is just what i dream of.. 
is dream really don't come true or just that you were never mine in the first place? 
i really wanted to know, 
when you hold her hands or hugs her, 
have you never thinking of me..? 
because it does matter to me.. 
i wanted to know how cruel can you be.. :')






















*end*

No comments:

Post a Comment


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
Lights Of Heaven